تحقیق مقاله مطلب

در مورد دانشنامه فارسی - نت سرا

تحقیق مقاله مطلب

در مورد دانشنامه فارسی - نت سرا

تراوین

تراوین یک بازی تحت وب می‌باشد که بازیکن با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین بازی می‌کند و کار خود را به عنوان رئیس یک دهکده کوچک شروع می‌کند. هر بازیکن قادر به انتخاب از میان سه نژاد رومی‌ها، گول‌ها و توتن‌ها می‌باشد که هر کدام نسبت به دیگری دارای مزایا و یا معایبی است. در این بازی می‌توان به دهکده‌های دیگر حمله کرد و با آنها جنگید و غنائم بدست آورد و یا دهکده‌های جدید احداث یا تصرف نمود.

خلاصه
این بازی نیازی به دانلود ندارد و به صورت آنلاین (حتی با دایال آپ) می‌شود بازی کرد. از مزیت‌های این بازی این است که باعث افزایش قدرت مدیریتی و تئوری پردازی شما می‌شود چون شما باید یه دهکده یا حتی چندین دهکده را در یک اتحاد کنترل کنید و بتوانید در مقابل حملات و نقشه‌های دشمن ایستادگی کنید هم اکنون سرور فارسی این بازی بیش از ۱۸۰۰۰۰ نفر بازیکن دارد.
آشنایی با بازی تراوین
پس از عضویت در بازی شما مالک یک دهکده خواهید شد که در آن یک ساختمان اصلی مشاهده می‌کنید. از این پس مسئولیت شما توسعهٔ تولیدات دهکده و ساختمان‌های آن است، قدرت نظامی شما امکان غارت دیگر دهکده‌ها را خواهد داد و طبعااز شما در مقابل حملات همسایه‌ها دفاع خواهد کرد. بازیکنان صلح دوست می‌توانند با بازرگانی قدرت خود را افزایش دهند.شما در این بازی دارای چهار منبع هستید که شامل گندم ، چوب ، آهن و خاک رس([خشت]) می‌باشد.برای انجام هر کاری از ساختن ساختمان و ارتقاُ سطح معدن و مزارع تا تربیت سرباز و ساخت ادوات جنگی شما به این منابع احتیاج دارید.بعد از ۳۰۰روز (۱۰۰ روز سرورهای اسپید) ناتارها توسط سرور آزاد می‌شوند و ۱۳ نفر می توانند ۱۳ دهکده ناتارها رو تسخیر کرده، ساختمان شگفتی جهان یعنی عمارت جادو (World Wonder) را در آن به سطح ۱۰۰ برساند و برنده بازی شوند.در این بازی امکان خرید طلا از بانکهای کشور در ایران نیز وجود دارد.طلا در این بازی امتیاز برای برخورداری برخی امکانات در طول بازی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد